سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
عبدالکریم پولادی فر

حوزه/ امام جمعه دیر گفت: راهبرد اصلی اندیشکده های دشمن در برابر ایران اسلامی، جنگ نظامی نیست بلکه جنگ فرهنگی و اجتماعی و حوزه آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، سرهنگ عبدالکریم پولادی فر، جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر شامگاه دوشنبه در آیین یادواره شهدای پایگاه امام حسین(ع) محله عربها شهر دیر، اظهار داشت: هدف از برگزاری این مجالس و محافل این است که ما به شهدا نیاز داریم و آنها یکی از شفیعان روز محشر هستند.

وی افزود: ما به عنوان سربازان مقام معظم رهبری وظیفه داریم یاد شهدا را زنده داریم تا فرهنگ شهادت در جامعه زنده بماند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان دیر تاکید کرد: شهدا در وصیت نامه هایشان بدنبال تربیت فرزندانی گوش به فرمان رهبری بودند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: رژیم صهیونیستی در غزه دریای خون راه انداخته است.امروز شاهد تقابل جبهه حق و باطل هستیم و نیاز به هوشیاری ما است.

پولادی فر با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا این جنایات را انجام می دهد، بیان کرد: رژیم صهیونیستی با جنایاتی که انجام می دهد، روز به روز در دنیا منفورتر می شود.

وی با اشاره به عملیات روانی دشمن علیه نظام اسلامی، یادآور شد: با هوشیاری و بصیرت در زمین دشمن بازی نکنیم.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان دیر عنوان کرد: متاسفانه امپراطوری رسانه دست دنیای غرب و اسرائیل است به گونه ای که در پیام رسان واتساپ و اینستاگرام اجازه انتشار عکس سید نصرالله را هم نمی دهند.

وی با بیان اینکه پاسخ ایران در مقابل هرگونه شیطنت رژیم صهیونیستی سخت و پشیمان کننده است، ادامه داد: راهبرد اصلی اندیشکده های دشمن در برابر ایران اسلامی، جنگ نظامی نیست بلکه جنگ فرهنگی و اجتماعی و حوزه آسیب های اجتماعی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha